Vill börja med att berätta hur glad jag är över alla nya läsare! Finns inget bättre än att komma in på bloggen och hitta fina kommentarer, eller se statistiken öka. MEN, jag har ju ingen aning om vilka ni är? Visserligen känner ni inte mig heller, just nu är bloggen ganska opersonlig (dvs inget om mig & mitt liv) – vilket kommer förändras i slutet av November då jag flyttar hem till Sverige igen..

Här kommer lite rolig  & intressant fakta, you didn’t know about me,

1. Jag hatar när människor rör mitt ansikte, inte ens min mamma får ha fingrarna där!
2. Jag samlar på bikini’s, har inte ens använt hälften av de jag har.. (packar alltid ner dubbelt så många än dagar jag kommer vara borta på semester)
3. När jag var liten ville jag bli delfinskötare (har fortfarande inte upplevt min dröm om att simma med delfiner)
4. Små gulliga sms kan vara det bästa jag vet. Finns inget som gör mig gladare!
5. Jag skulle kunna leva på endast gröt & ägg.
6. Jag är en Belieber, jag skäms inte för det. Han är grym!
7. Min idol är Heidi Klum, buisness woman, model & och grym mamma. Hade gärna gått i hennes skor…

Så, nu är det er tur!

Jag vill lära känna er, skicka iväg en liten kommentar här nedan om vart du hittade min blogg, vad du vill se/läsa mer av och en sak ingen vet om DIG.
I would love to get to know you, so post a comment beneath and write were you found my blog, what you want to see/read more about, and one thing no one knew about YOU.

PS. Vill ni att jag ska fortsätta med svenskan, eller köra endast engelska eller båda?
Do you guys want me too keep writing in English, or swedish or both?

