Monday = New Week, New Start! 
If you are still thinking of getting yourself together. Why wait – Do it Now. No one can make the first move for you, Only you can. So stop waiting and get started with your healthier & better looking life today.

Just to motivate you. I was in your position about a week ago. But last sunday I just said to myself – NO MORE. I cannot expect my body or myself to loose weight or becoming more healthy if I eat that piece of pizza or that bowl of candy. So I stopped. Instead, I started with my workout & food book. Every meal and every workout gets put in, in that book. It’s a great way of keeping track of yourself + see some result.
In one week I lost 6 lbs, I lost inches around my waist, hips & butt. I already feel so much better. I smile more, I eat better – because I know I can reach my goal if I just continue! So if you want motivation, join me in my 2 months workout and life change, right here on this blog. I promise you wont get disappointed.  

To find the 10 motivations goal I wrote about a while ago click here. 

// Svenska läsare:
Om ni sitter där hemma just nu, och tittar runder på victoriassecret.com och önskar ni såg ut så där. Ta första steget och bege dig ut i den tuffa träningen, strikta matvanorna och det kan vara DIN kropp. 
Allt handlar om DIG, om dina mål & om din framtid. Vill du ha en snygg kropp, vill du må bättre? 
Ta första steget och jag lovar att jag kommer stötta dig på vägen.

Jag har själv tagit tag i mitt liv och insett att min kropp eller min framtid kommer inte förändras förrän jag tar det steget. Exakt en vecka sedan gjorde jag det. Jag gick in för träning 110%. Lade upp ett mat schema, olika tips på dagens 3 viktigaste mål. Den största och bästa förändringen gjorde jag genom att skapa en träning/mat bok. Varje dag fyller jag i vad jag äter, hur mycket, och när. Sedan skriver jag i vad jag tränar och hur länge. En gång i veckan blir det vägning och mätning. So Far So Good. På en vecka har jag gått ner 3 kilo, tappat flera cm över mage, höfter och rumpa. 
Min framtid är inom räckhåll, men jag tänker inte ge upp förrän jag är helt nöjd. 
Häng med på min resa här och nu!

För ett tag sedan skrev jag 10 motiverings punkter som kommer hjälpa dig i form.
Den engelska versionen hittar ni här. och den svenska här(som en flitig bloggare har översatt – bockar för det!)

 

